המוצר הדיגיטלי הראשון שלי, איפה ליצור את מרכז הלימוד שלי? – חלק ב'

להנגיש את המוצר הדיגיטלי שלך ללקוחות המשלמים – חלק שני של הפוסט זה החלק השני של הפוסט , את החלק הראשון אפשר למצוא כאן, בחלק הזה אתמקד בעיקר בסקירה של מערכות סגורות לאספקת המוצר הדיגיטלי. בשנים האחרונות יצאו לשוק כמה וכמה מערכות כאלו, חלקן חדשות לחלוטין וחלקן קצת יותר ותיקות. בפוסט היום אנסה לסקור את […]

המוצר הדיגיטלי הראשון שלי, איפה ליצור את מרכז הלימוד שלי? – חלק א'

מזל טוב, ייצרת את המוצר הדיגיטלי הראשון שלך, עכשיו נשאלת השאלה איך להגיש אותו ללקוחת המשלמים? איפה להעלות את התוכן כך שהלקוח יקבל שם משתמש וסיסמה וגישה לתוכן שעליו שילם? בפוסט הזה אגע בפתרונות הקיימים ואשווה בניהם. להמשך קריאה מכאן… (חלק א')

איך להתמודד עם החשש שיעתיקו אותך

'אבל מה אם יעתיקו את זה?' שאלה אותי בעלת עסק ששוקדת על מוצר חדש.
חייכתי. 'לענות לך על זה?' שאלתי
'כן', היא אמרה והפעילה את ההקלטה בסמארטפון שלה.
זה מה שעניתי לה
למה לא לפחד מההעתקה

איך יודעים על מה לכתוב כדי למשוך לקוחות מהאינטרנט (פוסט, מאמר, מייל, סרטון ואפילו מוצרים בתשלום)

איך בוחרים תוכן שמצד אחד לא מייתר את המוצרים שלך ומצד שני
הקהל שלך ישמח לקבל ואולי אפילו יעביר הלאה?
תוכן שהוא לא אגרסיבי ומכירתי מדי ומצד שני עדיין יכול להגדיל את החשיפה ואולי אפילו למשוך מתעניינים?
התשובות מחכות לך במאמר כאן…

מהו הדבר שרוב האנשים מפספסים בכתיבה שיווקית?

אם תיישמו את העיקרון הזה, ברכת ה'שנה טובה' שלכם עומדת להיות הרבה יותר טובה
(ובעזרת הבורא, לא רק הברכה, אלא הכתיבה שלכם בכלל תשתפר)
וגם קצת על הטרנד החם בשיווק באינטרנט. להמשך קריאה לחצו כאן…

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא אחד הדברים הראשונים שאנשים מבקשים בדרך למכירה מוצלחת באינטרנט. בעלי עסקים בדרך כלל רואים בעיני דמיונם הררי ידע מקצועי שצריך לכבוש או לחלופין הררי כסף שעליהם לשפוך כדי להיעזר באיש מקצועי כדי לעשות אותה כמו שצריך. האמת היא יותר פשוטה. כתיבה שמוכרת היא כתיבה שמניעה לפעולה שמבוססת על אנושיות ומייצרת אמפתיה וחיבור […]

השיווק החדש (2017) ומה הוא דורש

במאמר הבא נמצאת בשורת השיווק החדש, שמייצגת את השינוי העמוק שקורה בשדה התודעה ומשפיע ישירות על עולם העסקים כולו ועל העסק שלך גם כן.
אם תבחר לנסות, לבחון ולגלות איך זה עובד לך, יש סיכוי גדול שתחווה גידול עסקי כבר בקמפיין הבא ובטח בשנה הקרובה. אני ממליצה לך להתנסות ביישום העקרונות ששזורים במאמר הזה כבר עם המייל, הפוסט, המסר הבא שיצא ממך לקהילה שלך או אפילו בפגישה הבאה שלך.

[קייס סטדי] השקה שכמעט התרסקה והתפנית שהזניקה את המכירות למעלה

אנשים נוטים להאמין שכאשר לוקחים ליווי מקצועי להשקה באמצעות מומחים שעשו את זה קודם, יש אחריות להצלחה.
להצלחה יש אחריות אחת בלבד – והיא של מי שמנהל את ההשקה. עכשיו עולה השאלה: מה האחריות שלו.. התשובות לזה ועוד בפוסט מכאן…

כלים חינמיים באינטרנט שיאפשרו לך להפיק סרטונים לבד

איך להפיק סרטונים לבד – סקירת כלים חינמיים באינטרנט ראיון עם דניאלה תקוע ממחשבידע סרטונים הם אחד מערוצי השיווק היותר מוכרים ומושכים שעומדים היום לרשות בעלי עסקים מתחילים ומתקדמים כאחד. לפעמים נדמה שכולם כבר הקליטו או מתכוונים להקליט סרטונים שיווקיים ועיקר השאלה היא איך עושים את זה והאם אפשר לעשות את זה גם לבד ובעלויות […]

שיווק ויזואלי – כלים ותוכנות חינמיות ליצירת תמונות

אומרים שתמונה שווה אלף מילים?
זה נכון היום לעסקים מתחילים או ותיקים ואולי אפילו יותר מפעם.
השימוש בתמונות מגדיל את כוח המשיכה של הפרסומים שלך, יש מחקרים שמראים למשל שסטטוס עם תמונה מקבל יותר שיתופים מסטטוס בלי תמונה,
בקיצור אפשר לומר שהיום התמונה היא המלכה של השיווק באינטרנט. בפוסט הזה נעסוק בכלים ליצירת תוכן ויזואלי…

5 דרכים להעביר מסר שיווקי 'בלי לחפור ובלי לצאת נודניק'

או איך למלא כנס בדרכים שונות כשרק התחלתי לעסוק בשיווק באינטרנט, הייתי כותבת את המיילים עבור עסק מסוים עם רשימת תפוצה גדולה. בדיוק למדתי איך נכון לכתוב מייל ושחשוב לחזור על ההנעה לפעולה (על הבקשה מהקורא) כמה פעמים במהלך המייל. אז כך עשיתי. פשוט חזרתי על אותו המשפט (משהו בסגנון 'לפרטים נוספים לחץ כאן') באמצע […]

חוק 1% באינטרנט – האסטרטגיה לביסוס עסק ויצירת מוניטין

רק בעידן הנוכחי, כאשר מאות מיליונים ברחבי העולם מעלים תכנים, משתפים, וצופים באינטרנט, ניתן להבחין בתופעת ה-1%. חוק ה- 1% הוא התגלית של העשור האחרון והוא האסטרטגיה המוכחת לביסוס מוניטין ומשיכת לקוחות מהאינטרנט. על חוק 1% ואיך הוא יכול לעזור לך לפרוץ ולהוביל בתחומך, לקריאה בלחיצה כאן

המרכיב החיוני לכתיבת דף מכירה מוצלח באינטרנט

הטכניקה לכתיבת דף מכירה היא רק מרכיב אחד שמשפיע על הצלחה של דף המכירה ולא בהכרח החשוב ביותר.
במאמר זה אחשוף מרכיב חשוב נוסף, המשפיע על הצלחת דף המכירה.
מרכיב שאם הוא נמצא יכול להפוך דף בינוני לדף עם המרות גבוהות יחסית (כלומר אחוז גבוה של קונים ביחס לכמות הנכנסים לדף)…

מה עוד אפשר לעשות כדי למכור חוץ מלפרסם לפרסם ולפרסם (בפייסבוק)?

איזה כיף זה היה אם אנשים היו מגיעים אליך בלי לשווק ולפרסם ולנסות לשכנע ולהוכיח 'כמה את(ה) טוב(ה) וכמה ה"סחורה" / "מרכולת" שלך טובה'.
נשמע טוב, נכון ? אם נמאס לך לשווק עוד ועוד (ולהפגיז נוכחות) בפייס (וגם בכלל) המאמר הזה יכול לעזור לך למשוך לקוחות בלי לסבול בדרך.

סוד המוצרים שנמכרים בקלות ובכמויות גדולות

איך להציע מוצר מנצח להתחיל את המכירה ברגל ימין? האם יש לך ביצי זהב בעסק? הפעולה הראשונה שתבטיח לך הצלחה במכירות, כזו שתיתן לך 40 אחוז הצלחה במכירות! מה יעזור לך למכור בקלות ובכמויות גדולות יותר? על שאלות אלו ועוד בפוסט הזה…

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר