תודה רבה
עוד 2 שניות והתשובה אצלך !
ברגעים אלו נשלח אליך מייל עם קישור לאישור כתובת המייל שלך
לחיצה על הקישור תספק לך גם שם משתמש וסיסמה לכל הפוסטים בסידרה.
כדי לקבל את התשובות לשאלות הכי מציקות בנושאי קביעת המחיר כדאי ושווה
לחפש את המייל שלנו בתיבת הדוא”ל שלך וללחוץ על הקישור המופיע שם כבר עכשיו.
אם לא מצאת את המייל שלנו אני ממליצה לך לבדוק גם בתיבת דואר הזבל שלך.
רגע לפני… מילה על דפדפנים…
מצאנו שהלחיצה על הכפתור להפעלת המנוי החינמי שלך במייל (שנמצא בדרכו אליך ממש ברגעים אלו… 🙂 )
עובדת יותר טוב בדפדפנים מסוג כרום ופיירפוקס ואילו משתמשי Internet Explorer חווים יותר תקלות
אנחנו ממליצים לך לפתוח את המייל וללחוץ על הקישור באחד מהדפדפנים המצוינים.
הנה כאן אפשר למצוא אותם להורדה:
להשתמע בקרוב,
גלו את התהליך שקורה במוח בזמן שהלקוחות שלכם נחשפים למחיר
וזהו את המקומות שבהם אתם יכולים להשפיע על תפיסת המחיר שלהם
ההדרכה התקיימה בתאריך 27.07.2015
לרשותך ההקלטה עד לתאריך 31.07.2015 בשעה 14:00
לרשותך ההקלטה עד לתאריך 31.07.2015 בשעה 14:00
מה מצפה לכם בוובינר?
- תגלו מהם 2 המשפיעים הנוספים על החלטת הקניה חוץ מהמחיר ותזהו את משולש המחיר של הלקוחות שלכם. ברגע שהבנתי אותם השתנו השיקולים שלי לא רק לגבי המכירה והמחירים אלא גם לגבי פיתוח מוצרים וחסכו לי השקעות מיותרות.
- תכירו את התהליך הפסיכולוגי (המודע והבלתי מודע) שמתרחש במוח של הלקוחות שלכם. ברגע שתבינו איך זה עובד במוח – תבינו מה משפיע על ההחלטה שלהם לקנות מכם ותדעו איך להשתתף בתהליך כך שגם תעזרו להם לבחור במחיר שלכם וגם תשמרו על מוסריות ואתיות.
- ישנם 3 מקומות שבהם אפשר להשפיע על העיבוד של המחיר במוח ולעזור לבחור לקנות מכם. אתם תכירו את 3 המקומות ותשמעו איך עושים את זה.
- תקבלו רעיונות, דוגמאות והדגמות ליישום מעשי של סודות התמחיר הרווחי ע”פ הפסיכולוגיה של המחירים בעסק שלכם. אדגים לכם תהליך קביעת מחיר שעיבדתי עם לקוח שלי ממש בשבוע האחרון בהתבסס על הפסיכולוגיה של המחירים.