איך קובעים את המחיר הנכון

תודה רבה

 

הצעד הראשון

עוד 2 שניות והתשובה אצלך !
ברגעים אלו נשלח אליך מייל עם קישור לאישור כתובת המייל שלך
לחיצה על הקישור תספק לך גם שם משתמש וסיסמה לכל הפוסטים בסידרה.

mailכדי לקבל את התשובות לשאלות הכי מציקות בנושאי קביעת המחיר כדאי ושווה
לחפש את המייל שלנו בתיבת הדוא”ל שלך וללחוץ על הקישור המופיע שם כבר עכשיו.

אם לא מצאת את המייל שלנו אני ממליצה לך לבדוק גם בתיבת דואר הזבל שלך.

רגע לפני… מילה על דפדפנים…

מצאנו שהלחיצה על הכפתור להפעלת המנוי החינמי שלך במייל (שנמצא בדרכו אליך ממש ברגעים אלו… 🙂 )

עובדת יותר טוב בדפדפנים מסוג כרום ופיירפוקס ואילו משתמשי Internet Explorer חווים יותר תקלות

אנחנו ממליצים לך לפתוח את המייל וללחוץ על הקישור באחד מהדפדפנים המצוינים.

הנה כאן אפשר למצוא אותם להורדה:

כרום להורדה פיירפוקס להורדה

להשתמע בקרוב,
kerenSig--transparent

 

צעד 2
גלו את התהליך שקורה במוח בזמן שהלקוחות שלכם נחשפים למחיר
וזהו את המקומות שבהם אתם יכולים להשפיע על תפיסת המחיר שלהם

 

התבוננו בי בזמן שאני מדגימה איך למצוא ולהציג 
את המחיר הנכון למוצר חדש בעסק של אחד הלקוחות שלנו
ושכפלו את התהליך לעסק שלכם !

 

ההדרכה התקיימה בתאריך 27.07.2015
לרשותך ההקלטה עד לתאריך 31.07.2015 בשעה 14:00 

 
לחצו כאן להרשמה

סמנו את התאריך ביומן

מה מצפה לכם בוובינר?

    • תגלו מהם 2 המשפיעים הנוספים על החלטת הקניה חוץ מהמחיר ותזהו את משולש המחיר של הלקוחות שלכם. ברגע שהבנתי אותם השתנו השיקולים שלי לא רק לגבי המכירה והמחירים אלא גם לגבי פיתוח מוצרים וחסכו לי השקעות מיותרות.
    • תכירו את התהליך הפסיכולוגי (המודע והבלתי מודע) שמתרחש במוח של הלקוחות שלכם. ברגע שתבינו איך זה עובד במוח – תבינו מה משפיע על ההחלטה שלהם לקנות מכם ותדעו איך להשתתף בתהליך כך שגם תעזרו להם לבחור במחיר שלכם וגם תשמרו על מוסריות ואתיות.
    • ישנם 3 מקומות שבהם אפשר להשפיע על העיבוד של המחיר במוח ולעזור לבחור לקנות מכם. אתם תכירו את 3 המקומות ותשמעו איך עושים את זה.
    • תקבלו רעיונות, דוגמאות והדגמות ליישום מעשי של סודות התמחיר הרווחי ע”פ הפסיכולוגיה של המחירים בעסק שלכם. אדגים לכם תהליך קביעת מחיר שעיבדתי עם לקוח שלי ממש בשבוע האחרון בהתבסס על הפסיכולוגיה של המחירים.

     

     

  כל המידע שתקבלו ב”סודות התמחיר הרווחי” מבוסס כולו על ממצאי מחקרים מדעיים, מגובה בביבליוגרפיה מסודרת וניתן ליישום מידית.     לחצו כאן להרשמה

 

Powered by WishList Member - Membership Software
החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר