קורס ליצירת רשימות תפוצה ואיסוף לידים איכותיים

לידים איכותיים הם המפתח להצלחת רשימות תפוצה ככלי שיווקי של העסק.

לקוח פוטנציאלי נקרא ליד.

בעוד שהעלות של יצירת רשימת תפוצה של לקוחות פוטנציאליים נמוכה מאוד, התועלת שלה עצומה:

1.  היא מאפשרת איסוף לידים איכותיים אוטומטי בלי מאמץ

2. היא מאפשרת פנייה ישירה לכמות עצומה של לקוחות ומועמדים

3. היא מאפשרת פיתוח מערכות יחסים שמובילות למכירות גבוהות יותר

4. והיא פשוטה וקלה לתפעול (כשיודעים מה ואיך צריך לעשות).

אם עדיין אין לך בעסק רשימת תפוצה והבנת שדיוור אלקטרוני הוא כלי שיווקי שהעסק שלך לא מרוויח ממנו מספיק – הקורס הזה בשבילך !

השיטה ליצירת רשימת לידים איכותיים שהולכת וגדלה

בקרב משווקים בתחום השיווק רשימת תפוצה היא אחד הכלים המועדפים במונחי עלות תועלת.

יחד איתה, דיוור אלקטרוני יהיה אחד הכלים היותר עוצמתיים שיכול לשרת אותך כדי להביא לקוחות חדשים ולהניע את העסק לצמיחה והצלחה.

אלא שדיוור אלקטרוני יכול להיות גם אתגר (לא קטן) לרבים מבעלי העסקים והמשווקים מפני שתיבות הדואר של האנשים גדושות ומאיימות לגלוש מעומס המיילים.

אם גולשים יסכימו למסור לך את הפרטים שלהם, להצטרף לרשימת התפוצה שלך ולקרוא את המיילים שיגיעו אליהם ממך מותנה ביכולת שלך ליצור תהליך חכם, מובנה ושיטתי שלוקח בחשבון את אבני היסוד של השיווק בדואר אלקטרוני.

אף על פי ששיווק בדואר אלקטרוני יכול להיות אחד מכלי השיווק הרווחיים ביותר בתמהיל השיווק,
רשימת תפוצה אפקטיבית ואיכותית לא נוצרת מעצמה ובטח לא נוצרת תודות לטופס הרשמה לניוזלטר, שיש או אין באתר שלך.

בניית רשימת תפוצה איכותית שאפשר באמת למכור לה, דורשת הבנה של מה עובד (ומה לא עובד)
ודורשת כמובן תכנון ויצירת תשתית חכמה שלוקחת בחשבון את חוכמת השיווק באינטרנט.

 

בסוף הקורס ליצירת רשימות תפוצה ואיסוף לידים איכותיים המשתתפים ידעו:

  • איך לבנות רשימת תפוצה איכותית ואפקטיבית
  • מה הם השלבים שמובילים ליצירת רשימת תפוצה יעילה
  • מה יש לעשות (תכלס) בכל אחד משלבי התהליך לפרטי פרטים
  • מה מבטיח שיגיעו לידים איכותיים שאכן יתרמו לצמיחת העסק
  • איך בונים נכון את התשתית לקליטת לידים באינטרנט (צעד אחר צעד)
  • איך מגדילים את אחוז ההמרה של מבקרים ללידים איכותיים
  • איזה תוכן משרת את העסק בכל אחד מהשלבים של תהליך איסוף הלידים
  • מה הם המקורות למשיכת תנועה להפצת התמריץ
  • איך לתכנן את עבודת הפצת התמריץ לאיסוף הלידים
  • ההבדלים בין פרסום ממומן בפייסבוק לבין פרסום ממומן בגוגל
  • איך יודעים שהתהליך אכן הצליח?
  • מה הם המשתנים המדידים לבחינת אפקטיביות התהליך ?

אופי הקורס ליצירת רשימות תפוצה ואיסוף לידים איכותיים והחומרים הנלווים

קורס וידיאו דיגטלי ללימוד עצמי, הנלמד דרך האינטרנט, במרכז הלקוחות הסגור באתר של קייסי קולג’.

  • 4 הדרכות וידיאו ויזואליות (סך כולל של 210 דקות)
  • צ’ק ליסט מובנה המבטיח תהליך איסוף לידים מסודר
  • מפת דרכים מפורטת של כל הדרכים להפצת התמריץ לקליטת לידים איכותיים
  • מסמך מקורות מידע ומשאבי לימוד נוספים
  • גישה בלתי מוגבלת לקורס

הגישה לקורס תינתן בתוך 24 שעות ממועד התשלום (למעט הרשמה שמתבצעת בסופי שבוע וחגים)

 

למי מיועד הקורס ליצירת רשימות תפוצה ואיסוף לידים איכותיים

לפיתוח רשימת תפוצה ולדיוור אלקטרוני בצורה נכונה יכולה להיות השפעה משמעותית על הצמיחה והפיתוח של כל עסק קטן מכל סוג שהוא. אם נכון לך לפתוח ערוץ שיווק מקצועי ואפקטיבי שיזרים באופן שוטף לקוחות נוספים לעסק או לארגון –
הקורס הזה מיועד לך וחבל לך להפסיד אותו.

 

אודות היוצרת והמנחה  

קרן כהןקרן כהן, מקצוענית בתחום השיווק באינטרנט בכלל והשיווק בדואר אלקטרוני בפרט,
בעלת ניסיון של 14 שנים בתחום הדיגיטל, בניתוח מערכות מידע, אפיון אתרי אינטרנט ושיווק.
מייסדת קייסי קולג’ ואחראית על הפיתוח העסקי והמקצועי של חטיבת לימודי השיווק באינטרנט.
מיישמת את שיטת השיווק בדואר אלקטרוני מאז 2006 בעזרתה הובילה מאות  עסקים לידי צמיחה והתפתחות.

 

להזמנת הקורס יצירת רשימות תפוצה ואיסוף לידים איכותיים לחץ כאן
קורס פיתוח רשימת תפוצה ואיסוף לידים - עדויות

 

מכאן לעשות עוד טבלה

Comments

  1. לא ברור האם הקורס הינו חינמי? או לחלופין מה העלות שלו??
    תודה

להגיב על קרן כהן לבטל

*

Powered by WishList Member - Membership Software
החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר