בזמן מיתון, תקציבי השיווק הם הראשונים לסבול.
בחברות גדולות משמעות הדבר קיצוץ בתוכניות, קיצוץ בהוצאות וקיצוץ בכוח אדם. הכל כדי לשרוד בזמן של ההאטה הכלכלית.
ומה קורה אצל בעלי עסקים קטנים?
אין את מי לפטר, אין מאיפה לקצץ, הראשון להיפגע הוא תזרים המזומנים ותקציב השיווק.
אבל שיווק הוא החמצן של העסק – בלעדיו לא יתקיימו מעמדי מכירה.
בעזרת “שיווק במחשבה תחילה” :
- למד אסטרטגיות שיווק מתקדמות בכדי להפיק את המרב מתקציב השיווק שלך.
- למד איך ליישם טכניקות שיווק באינטרנט בעבור העסק שלך.
- גלה את הטוב שהמדיה האינטרנטית מציעה לקידום העסק שלך.
הורד את המדריך “שיווק במחשבה תחילה” – המדריך המקיף לשיווק באינטרנט.
הנה, ללא שהיות, העותק שלך של “שיווק במחשבה תחילה – המדריך המקיף לשיווק באינטרנט“.
הקליקו על שם החוברת ותעברו בעזרת הקישור אל המדריך.
המדריך שמור בגרסה דיגיטאלית ולכן תזדקקו לתוכנת Adobe Reader לפתיחת הקובץ.
נשמח לקבל תגובות על המדריך כאן בעמוד.
Speak Your Mind