וידאו באינטרנט-חלק ג'

וידאו באינטרנט – סיעור מוחות – חלק שלישי

בחלק הראשון והשני של סיעור המוחות בנושא וידאו באינטרנט עם ג’יוואן ארי בוסתן מחברת יוג’י מדיה, (מומחה בצילום והפקת סרטי וידאו לאינטרנט) גילינו אילו תכנים נכונים לבעלי עסקים בשימוש בוידאו באינטרנט, כיצד סדרות של וידאו באינטרנט משרתות את השיווק של באינטרנט וגם, אילו סדרות תוכן כדאי לצלם.
אם לא ראית את הפרקים הקודמים אני מציעה קודם לראות את וידאו באינטרנט – חלק ראשון, אחר כך לראות את החלק השני ורק אחר כך לראות את הסרט הזה.
את הפרק הקודם, השני, סיימנו ג’יוואן ואני עם השאלה: מה יבטיח הצלחה של תוכן וידאו, מה יבטיח תבשיל וידאו טוב ?

אנחנו מזמינים אתכם לצפות בחלק השלישי של סיעור המוחות שלי עם גי’וואן ולגלות מהו המרכיב הסודי שיבטיח את ההצלחה של הוידאו באינטרנט, כיצד הוידאו משרת את המטרה העסקית שלנו, מה הטכנולוגיה הנדרשת ואיך גורמים להפצת הסרט ברשת וממנפים את הוידאו באינטרנט להבאת גולשים לאתר.

אנחנו בטוחים שתופתעו כשתתחילו לראות את הפרק השלישי 🙂
זהו החלק השלישי והאחרון של סיעור המוחות שלי עם גי’וואן, אני נהניתי ממנו מאוד, מקווה שגם אתם (אם כן, אשמח מאוד לשמוע תגובות וחוות דעת) וגם, בקשת עזרה קטנה לי: אילו נושאים הייתם רוצים להכיר וללמוד בסעורי המוחות? מה מעניין אתכם לקבל ?

השאירו את תגובתכם כאן למטה, מתחת לסרט….

צפייה מהנה,


פוסט וידאו נוספים שיכולים לעניין אותך:
[catlist=6]

Speak Your Mind

*

Powered by WishList Member - Membership Software
החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר